Linómetszetek, akvarellek és egyedi rajzok.

bodazsu művészet és illusztráció

bodazsu művészet és illusztráció

Tűzben született + készítési folyamat

2014. szeptember 07. - bodazsu

Ez a grafika egy próbálkozás volt. Az első fametszetem, de a faanyag vágás iránya nem volt megfelelő és a szerszámok is inkább szobrászathoz készültek. Ennek ellenére megpróbáltam megmunkálni a kis diófa darabomat és egy fametszetet létrehozni. Amúgy tűzön-vízen keresztül. :) Nehéz volt a metszés mert csak egy irányba tolhattam a metszőket különben szakadt a farostjai és kibolyhosodott a felület. Végül mégis sikerült valamit elkészíteni. Ezek után jött a következő probléma, hogy véget ért a művésztelep és egyben a grafikai nyomtatás lehetősége egy jól felszerelt műhelyben. Noh ettől már annyira nem ijedtem meg, hisz otthon van kanál és egy kis festékező hengerem is, így már csak a prés gép erejét kellett helyettesítenem. :)

Így aztán egyik este neki ültem a szobám padlóján. Kipakoltam az összes szükséges anyagot és belecsaptam. Rézlemezre került a linófesték ott volt a hígító, a henger, lapok és persze a kanál. A kanálnak külön köszönöm a munkaköri leírásán kívül eső feladat vállalását! Majd jöhetett a nyomtatás és meglepően jól működött a technika. Igen kanállal is most nyomtattam elsőnek. :) Végül készült néhány monotípia is, mert festék kárba nem mehet.

SAM_3536ujlh.jpg

SAM_3451sgf.jpg

A kölcsön metszők és a készülő dúc.

SAM_3515kjh.jpg

Ahogy a fények is mutatják az esti munka folyamat. :)

SAM_3526nhj.jpg

Végül a kész nyomatok és a dúc, mint egy anya, aki a gyermekeire vigyáz. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bodazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr176678301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása