Linómetszetek, akvarellek és egyedi rajzok.

bodazsu művészet és illusztráció

bodazsu művészet és illusztráció

Álom takaró

2018. augusztus 10. - bodazsu

Ezt az apró képet kb. fél éve készítettem, de most kerül a közönség elé. Ennek oka, hogy felfedeztem egy Society6 nevű oldalt, ahol én is "boltocskát" akartam nyitni. Gondoltam ez egy jó munka lesz kezdésnek. Nemsokára követik az újabb és újabb képek, van ami készen áll és megannyi ötlet is sorakozik még.

alom_takaro.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bodazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr5814173747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása