Linómetszetek, akvarellek és egyedi rajzok.

bodazsu művészet és illusztráció

bodazsu művészet és illusztráció

... és most már elkezdtem festegetni is....

2015. október 26. - bodazsu

Úgy bizony. Végre van egy kis szabadidőm, így kedvem támadt festeni, kísérletezni. A képek közös nevezője, hogy temperával készültek és a facebookon már láthatóak is. Ide egy kicsit megkésve értek el... De itt vannak! :D

scan53.jpg

Eső előtt / 15 x 20 cm / 2015

Eredetileg absztrakt festménynek indult. A felvizezett kék festéket folyattam a kartonon, majd hagytam megszáradni. Másnap már láttam, ez egy tájkép szeretne lenni.

sam_3981.JPG

Ez a kép cím nélküli. Nem is túl tökéletes, de érdekessége, hogy ecset helyett kártyával festettem. Éljen a változatosság!

sam_3993.JPG

Ködös nap a Tiszánál / 33,5 x 25 cm / 2015

Ennek a képnek van eredeti fotója. Két évvel ezelőtt készítettem Szegeden a Belvárosi hídon. Akkor nem tetszett, de most megfogott a kép hangulata.

sam_3991.JPG

Körték / 44,5 x 49 cm /2015

És valami ami nem táj! Ez egy elég nagy kép egy körte arányaihoz képest. Valamiért egész nap csak egy hatalmas félbevágott sárga körte járt a fejemben. Ezt meg kell festenem, csak erre tudtam gondolni. Magam sem tudom honnan jött ez a dolog. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bodazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr898024090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása