Linómetszetek, akvarellek és egyedi rajzok.

bodazsu művészet és illusztráció

bodazsu művészet és illusztráció

2018 Caritart

2018. augusztus 10. - bodazsu

Újabb év, újabb művésztelep Mátraderecskén a Caritart szervezésében.

Ebben az évben úgy indultam, hogy olajjal festek szögletes képeket. Nos ez nem teljesen jött össze, mert én én vagyok és ez korongot jelent. Továbbá az olaj festékem között nem volt türkiz és egyéb kék árnyalatok, amikre nem is gondoltam, hogy szükség lesz. Szóval maradt az akril, de az eddigi föld árnyalatokat az ég kékje váltotta. Azért egy kicsi "fejlődés" mégis történt.egbolt_a_foldon.JPG

Többé kevésbé a heti termés.

turkiz_tanulmany.JPG

Türkiz tanulmány I

turkiz_tanulmany_2.JPG

Türkiz tanulmány II.

levego_rezgesek_18.JPG

Levegő rezgések

tejut.JPG

Tejút

holdfogyatkozas_hianya.JPG

A Holdfogyatkozás, legalábbis amit láttunk belőle. (2018. jún. 27.)

egbolt_ejjel_es_nappal.JPG

Éjszakai és nappali égbolt a Földön.

nappali_egbolt.JPG

Nappali égbolt a virágos kertben.

nappali_egbolt_1.JPG

Nappali égbolt a fügefácskával.

A bejegyzés trackback címe:

https://bodazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr4614173801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása