Linómetszetek, akvarellek és egyedi rajzok.

bodazsu művészet és illusztráció

bodazsu művészet és illusztráció

Valami régről

2015. október 17. - bodazsu

2012 nyarán rajzolgattam többféle csajszit, de nem voltam túlzottam megelégedve a skiccekkel és ennyiben is hagytam. Viszont pár hónappal később az aquatinta eljáráshoz kellett valami témát találnom. Október vége volt és az elmúlás gondolata illetve a krizantém inspirált. Persze a halál lett volna az evidens választás, de ugye ez túl egyszerű, így inkább a női lét változását, egy időszak végét vetettem papírra, rézre. :)

scan50.jpg

scan48.jpg

1. fázis - próba nyomás a repesztés, porozás és első maratás után. A krizantém a lány kezében. ;)

scan49.jpg

II. fázis - lágy alapba csipke nyomás, porozás és második maratás után, már színesben. Hát igen vannak hibák a lemezen amikről én tehetek, de az a bizonyos tanuló pénz.

A bejegyzés trackback címe:

https://bodazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr997985639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása