Linómetszetek, akvarellek és egyedi rajzok.

bodazsu művészet és illusztráció

bodazsu művészet és illusztráció

A karalábé és a nyúl esete

2015. augusztus 02. - bodazsu

Egy újabb mesekönyvbe illő rajzocska született. Bármennyire is tervező grafikát tanultam az elmúlt időszakban mégis a szabadkézi megoldások jobban vonzanak. Így most egy kis megélhetési bűnözőt rajzoltam. :) A neve pedig Tolvaj Tóni, egy mesét is megérdemelne, szóval a történetén is lehet gondolkozni.

Viszont készítettem fázis fotókat is! Nem szeretek semmit se túl bonyolítani, így ez volt a menetrend.:

1, 2B rotring rajz. Tudom a rotringgal való rajzolás főben járó bűnnek szokott számítani, de a ceruza azonnal tompává válik, így kis méretben csak csúnya lesz az eredmény.

2, Egy könnyed lazúros vízfestés. Természetesen különböző méretű ecsetekkel dolgoztam, figyelve a telítendő felület nagyságát.

Egyszer majd talán rétegeket is készítek... talán. :) Ami fontos, hogy mindig legyen száraz a festett rész mielőtt mellette elkezdenénk felvinni a színt. Pl.: A nyuszi kezével kezdtem, utána a feje búbja és a fülek jöttek, majd a pofa és nyak rész, a fekete álarcát csak egy félórával később festettem meg.

3, Végül pedig kontúroztam, de most nem tűfilccel. Egy 0-ás ecsetet használtam és a festék színeit, árnyalatát is váltogattam.

sam_3937.JPG

sam_3931.JPG

sam_3933.JPG

sam_3936.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://bodazsu.blog.hu/api/trackback/id/tr667673866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása